Átláthatóság

Gazdálkodással és tevékenységgel kapcsolatos információk:

Adataink a Nonprofit Önarcképben Az itt hivatkozott oldalon az alapadatok és Bírósági Hivatal adatai sajnos részben tévesen szerepelnek, mivel ezen információk a bírósági adatbázisból kerülnek átvételre, ezek még nem frissültek, de ezek módosítása általunk sajnos nem lehetséges. Az aktuális Alapító Okirat és az ehhez kapcsolódó bejegyző végzéseket ezért ide feltettük:

Érvényes Alapító Okirat
Bejegyző végzés
Jogerősítő végzés
Törvényszéki kivonat

 
Az Alapítvány gazdálkodását az Alapítvány kuratóriuma ellenőrzi.
A kuratórium tagjai: Oprics Judit, Cseh Balázs (elnök), Fejér Péter
Az ellenőrzés a kuratóriumi ülések keretei között történik. A kuratórium évente legalább egy alkalommal áttekinti az Alapítvány gazdálkodását, ehhez kapcsolódóan elfogadja az Alapítvány éves beszámolóját és közhasznúsági mellékletét illetve megtárgyalja és elfogadja az Alapítvány következő időszakra vonatkozó költségvetését. A gazdálkodással kapcsolatosan felmerülő esetleges problémák esetén a kuratórium meghozza a szükséges döntéseket és megteszi a szükséges intézkedéseket.
 
Az adományozók a szervezet hivatalos irataiba betekinthetnek előzetes időpont egyeztetés után. Időpont egyeztetés a 30/539-22-73 telefonszámon, hétköznapokon  09-15 óra között.